בלוג

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

3706 צפיות
הגדלת רווחים באמצעות האינטרנט – איך עושים את זה?
09/01/2012

קראו את המאמר של ספי בוגין על הגדלת רווחיות באינטרנט, אשר פורסם באתר החדשות News1 ובפורטל השיווק של ישראל Allmarketing.

 

כולנו רוצים למכור יותר ולהרוויח יותר, גם דרך האינטרנט, בין אם באמצעות אתר מסחרי או אתר תדמיתי. תכנון אדריכלי של אתר אינטרנט לפי שלבים (קומה אחרי קומה), יקבע כיצד ייראה האתר, ובעיקר: האם הוא יהיה נוח למשתמשים ורווחי לבעליו.

 

מחקר וניתוח הם אבן היסוד הראשונה של האתר

 

מאבן זו תיגזר האסטרטגיה השיווקית והעסקית של האתר וייווצר בידול של העסק שלך בים העסקים. מהו אופי פעילות העסק שלך? מה הם המוצרים שאתה מוכר? מה הן החזקות והחולשות שלהם? מי הם קהלי היעד שלך ומה הם רוצים/צריכים? מהו השוק בו אתה פועל? מי הם המתחרים שלך ומה הם היתרונות והחסרונות שלהם? מה יגרום ללקוחות לשהות באתר שלך זמן רב ולקנות? שאלות אלו ועוד הן חלק מניתוח שיווקי, כלכלי ופסיכולוגי ההכרחי ליצירת בידול, להפיכת בית העסק לייחודי ולבעל ערך מוסף וכפועל יוצא למותג רווחי.

 

ממשק משתמש

 

לאחר שהבנו במה העסק שלנו נבדל מן המתחרים, נוכל להניח את אבן היסוד השנייה של אתר אינטרנט - ממשק משתמש. פיתוח ממשק המשתמש ועיצוב גראפי דומים לתכנון אדריכלי של בית - כיצד יתוכנן המוצר האינטרנטי: חלון ראווה, אזורי תוכן, תפריטי ניווט? מה בולט לעיניים בעמוד הבית? מה הם הצבעים של האתר - האם הם טרנדיים או מיושנים? כיצד תוכנן ה"שטח הנדל"ני" החשוב ביותר באתר? דהיינו החלק העליון של עמוד הבית. התשובות לשאלות אלו ועוד צריכות לייצר חווית גלישה מושלמת עבור הלקוחות. כזו שתגרום להם לשהות באתר זמן רב ולחזור אליו. עמודי האתר הנוספים צריכים ליישם גם הם את חווית המשתמש ולאפשר לו גלישה יעילה מבחינתו ומבחינתך.

 

פיתוח טכנולוגי

 

אבן הדרך הבאה הנה פיתוח טכנולוגי אשר יתמוך בחוויית המשתמש; האתר צריך להיות זמין ופשוט בקליק אחד. אתר איטי ומסורבל, דפים לא זמינים, תוצאות חיפוש לא מספקות ועוד בעיות, יגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לעבור לאתרים של המתחרים. זאת ועוד, ניצול כלי השיווק של גוגל, מערכות סטטיסטיקה ו-google adwords, קידום האתר, לצד נוכחות ברשתות חברתיות (כגון: בלוגים, פורומים, פייסבוק, קפה דה מרקר וטוויטר), ולמעשה כל כלי שיווקי העומד לרשותנו במדיום האינטרנטי והלא אינטרנטי- חיוניים אף הם להצלחת האתר.

 

תכני האתר

 

תכני האתר יותאמו גם הם לאסטרטגיה השיווקית והעסקית של העסק. שפה ברורה ועניינית המתחברת לקהלי היעד שלך הנה כורח המציאות. כתיבה שיווקית תסייע לקידום ולאופטימיזציה של האתר.

תכנון, פיתוח וניהול נכון של השכבות השונות הבונות אתר אינטרנט מאפשרים ליצור אתר חדשני, אמין, מזמין ומהיר, אשר יגרום ללקוחות לשהות בו זמן רב ולקנות יותר. תהליך אינסופי זה מאפשר מתן מענה מתמיד לעולם האינטרנט המתפתח במטרה לשמר לקוחות, להגדיל את קהלי הלקוחות ולהרוויח יותר.

 

אתם מוזמנים לקרוא בהרחבה על תהליך ה-Internet Planning שקוצ'י בניית אתרים פיתחה.

 

KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים