בלוג

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

3295 צפיות
חוויית המשתמש - הנשק הסודי שלך נגד המתחרים
25/01/2012

בין אם האתר הוא האתר הראשון שאתה מתכנן, או אם זהו עיצוב מחדש של אתר קיים, ודאי שתצטרך "נשק סודי". הנשק שיאפשר לך לבדל את עצמך מן המתחרים שלך. הנשק הזה נקרא חוויית משתמש. חוויית משתמש תהפוך את האתר שלך לאתר ייחודי, וכך לא משנה מה יהיה אצל המתחרים שלך, אתה תנצח.

אך מה הן הנקודות העיקריות שיש להתייחס אליהן כשמדברים על שיפור האתר שלך?

להלן מספר טריקים שיכולים להפוך את חוויית המשתמש באתר שלך לחווייה מעולה:

מיון:

הנטייה הטבעית של אנשים היא למיין מידע כך שקל יותר לנהל אותו. השתמש בהיררכיה כדי לאפשר לאנשים לבחור לאן לכוון את תשומת הלב שלהם, וכמה עמוק הם רוצים להיכנס. היררכיית מידע אפקטיבית מסייעת לאנשים לדעת איפה למצוא דברים וגם אלה סוגי דברים ניתן למצוא.

שאל את עצמך:

מה היא הבעיה שאני מנסה לפתור למשתמש? שאלה זו מסייעת לנתב את הפרויקט בחזרה אל מה שחשוב.

יצירת סימני דרך:

סימני דרך יכולים לסייע לכל מסע. באתר, ההגעה לדף שונה, עם הבדל ברור מדפים אחרים, מסמנת את סופו של שלב בתהליך או פעילות באתר, או את תחילתו של שלב חדש.

השתמש בצורות ובסמלים (אייקונים):

אנשים נוטים לזהות צורות לפני שהם מזהים את הפרטים בצורות. יותר מהר להבחין בין סמלים עם צורות שונות מאשר בין סמלים עם צורות דומות.

העיצוב שלך לא הסתיים עד שאין יותר מה להסיר... בלי להקריב את צרכי העסק או המשתמש.

חויית משתמש היא כלי רב עוצמה. כפי שהוסבר כאן, רוב הרעיונות יכולים לעשות את ההבדל בין אתר שגולשים אוהבים ורוצים לחזור אליו לבין אתר שגולשים לא רוצים להישאר בו.

 

KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים