בלוג

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

4806 צפיות
חיפוש מול דפדוף באינטרנט - ג'ף סורו
29/07/2012

אם צרכנים יכולים למצוא משהו, הם יקנו אותו, אבל נשאלת השאלה איך הם ימצאו?

 

לג'ף סורו הפתרונים. אחד מעמודי התווך של אתר אינטרנט עם חווית משתמש טובה הוא היכולת של הגולשים למצוא את מה שהם מחפשים!

 

גולשים רבים מגיעים לאתר במטרה למצוא משהו מסוים, בין אם זה מוצר, מידע, אייפון, חישוב דלק לקילומטר, יונדאי סונטה או איתור מיקום החברה הקרובה ביותר להשכרת רכב.

 

אז איך באמת הגולשים מחפשים את המידע? האם הם פונים ישירות לתיבת חיפוש באתר או דרך הנוויגציה באתר?

 

התשובה לדברי ג'ף היא גם וגם - הגולשים מחפשים בתיבת החיפוש וגם דרך הניווט באתר.

 

רב הגולשים מתחילים לדפדף.

 

ג'ף סבור שחלק מן הגולשים משתמשים באופציית החיפוש באתר על מנת למצוא את מה שהם רוצים, בעוד שאחרים פונים מייד לנוויגיציה העליונה של האתר. המסקנה שלו מבוססת על בחינה של 9 מקרי מבחן ויותר מ-1,500 גולשים באתרים בתחומי טלפונים סלולריים, אתרי מסחר קמעוני, השכרת רכבים ואתרי רכבים.

 

על ידי שימוש במפת הקלקות, כדוגמת Userzoom תוכלו לראות היכן הגולשים באתר שלכם מקליקים כשהם נכנסים אליו, ולתכנן כראוי את מה ואיך אתם רוצים שהגולשים שלכם ימצאו באתר.

 

 

 

KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים