אם צרכנים יכולים למצוא משהו, הם יקנו אותו, אבל נשאלת השאלה איך הם ימצאו?
לג'ף סורו הפתרונים. אחד מעמודי התווך של אתר אינטרנט עם חווית משתמש טובה הוא היכולת של הגולשים למצוא את מה שהם מחפשים!
גולשים רבים מגיעים לאתר במטרה למצוא משהו מסוים, בין אם זה מוצר, מידע, אייפון, חישוב דלק לקילומטר, יונדאי סונטה או איתור מיקום החברה הקרובה ביותר להשכרת רכב.
אז איך באמת הגולשים מחפשים את המידע? האם הם פונים ישירות לתיבת חיפוש באתר או דרך הנוויגציה באתר?
התשובה לדברי ג'ף היא גם וגם - הגולשים מחפשים בתיבת החיפוש וגם דרך הניווט באתר.
רב הגולשים מתחילים לדפדף.
ג'ף סבור שחלק מן הגולשים משתמשים באופציית החיפוש באתר על מנת למצוא את מה שהם רוצים, בעוד שאחרים פונים מייד לנוויגיציה העליונה של האתר. המסקנה שלו מבוססת על בחינה של 9 מקרי מבחן ויותר מ-1,500 גולשים באתרים בתחומי טלפונים סלולריים, אתרי מסחר קמעוני, השכרת רכבים ואתרי רכבים.
על ידי שימוש במפת הקלקות, כדוגמת Userzoom תוכלו לראות היכן הגולשים באתר שלכם מקליקים כשהם נכנסים אליו, ולתכנן כראוי את מה ואיך אתם רוצים שהגולשים שלכם ימצאו באתר.