בלוג

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

3916 צפיות
לחשוב מחוץ לקופסה על תכנון אינטרנט
28/12/2011

לרוב כדי למצוא רעיונות חדשים או נישות חדשות לשיווק באינטרנט, צריך להמציא רעיונות חדשניים או שונים כדי להתבלט ליד המתחרים שלך. המשמעות של חשיבה מחוץ לקופסה היא חשיבה על דרכים חדשות או שונות למכירת מוצרים, או לפתרון בעיות. הרעיון הבסיסי הוא לבחון מחדש את הנחות היסוד שלך ולראות דברים מפרספקטיבה אחרת. להתנתק מחשיבה קונבציונלית שהובנתה על ידי נסיון העבר.

 

כדי לצאת מן הקופסה עליך לאתגר את החשיבה הקונבציונלית שלך. יתכן שאם תכריח את עצמך לענות על השאלות הבאות, החשיבה שלך תאותגר והטריק של "חשיבה מחוץ לקופסה" יגרום לפריצתם של רעיונות חדשים!

 

 

 

שאלות... לגבי האתר שלך:

אם הוא ייחודי? - אם לאו, איך תוכל לגשת לשיווק בגישה ייחודית?

האם סוג המידע שהוא מספק הוא מידע שיש לו דרישה?

האם הוא עוזר לפתור בעיה?

איך אני מקדם את האתר שלי?

האם לאתר שלי יש איזה ערך מוסף שהמתחרים שלי אינם יכולים לספק?

למה שגולשים יחזרו שוב ושוב לאתר שלי?

מה התועלת שהאתר שלי נותן לקהל היעד שלי?

מיהו קהל היעד שלי?

 

 

צור פרופיל של סוג המנויים/קונים/גולשים שאליהם האתר מייעד את האתר. בדוק מהן השאלות שהם שואלים ובפני אלו בעיות הם עומדים? בדוק לאן הם בדרך כלל הולכים כדי לקבל תשובות לשאלות שלהם?

 

ואז, לאחר שקיבלת את התשובות שלך:

 

ספק פתרונות לשאלות/בעיות.

תהיה במקום שבו אתה יודע שהם יהיו לפני שהם מגיעים לשם.

 

חשיבה מחוץ לקופסה. זה מה שאנחנו בקוצ'י עושים. קראו על תהליך ה-Internet Planning של קוצ'י.

 

 

KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים