בלוג

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

4260 צפיות
קידום אתרים - איך עושים את זה?
14/12/2011

רב האנשים משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש המרכזי או היחיד שלהם, לפיכך חשוב ביותר לקדם את אתר האינטרנט שלך בגוגל, כך שהאתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש בעמוד הראשון. 90% מן המשתמשים כלל לא מסתכלים על תוצאות חיפוש בעמוד השני, השלישי והבאים אחריהם. קיימות מספר דרכים לקדם את האתר שלך לתוצאות חיפוש בעמוד הראשון: PPC, SEO.

 

לשני הערוצים יתרונות וחסרונות שעליך לשקול לפני שתקצה משאבים לשיווק באחת מן השיטות.

 

PPC (או Pay Per Click, תשלום לפי לחיצה) היא מערכת של גוגל הממקדת את האתר שלך באמצעות מילות מפתח שאתה בוחר. בכל פעם שמישהו מחפש מילת מפתח מסוימת או מילות מפתח הקשורות אליה, גוגל יפרסם את האתר שלך לפני התוצאות שהוא מוצא בחיפוש טבעי.

 

יתרונות:

*רוב האתרים אינם צריכים לעשות שינויים בעיצוב או בעימוד כדי להשתמש ב-PPC.

*התעבורה עשויה להתחיל דקות אחרי השקת מסע הפירסום.

*אתה משלם רק כשאתה מקבל תעבורה. אם הפרסומים לא מביאים אליך גולשים, לא תשלם.

*בחירת מילות המפתח שיובילו לפרסום שלך בגוגל, תסיע להריץ מסעות פרסום ממוקדים.

*אתה מחליט איזה דף הגולשים ייראו. עם SEO הגולשים יכולים להגיע לכל דף הנמצא באינדקס של מנוע החיפוש.

 

חסרונות:

אתה צריך לשלם על כל לחיצה על הפירסומת שלך.

 

מהו  SEO - Search Engine Optimization? כלומר מיטוב למנועי חיפוש, הוא אמנות הכנת והתאמת דפי האתר שלך כך שגוגל יראה בהם דפים רלוונטיים יותר מדפים אחרים או מדפים "מתחרים". הדף שלך יוצג לפני דפי המתחרים שלך בתוצאות החיפוש. ל-SEO אין עלות ללחיצה על קישור. כמובן שאין להבין מכך ש SEO הוא חינם. SEO דורש השקעת זמן, וזמן זה כסף. כמו כן הוא עשוי לדרוש הוצאות תשלום לגורמים חיצוניים, למשל, קניית קישורים. יחד עם זאת, העלות השוטפת של מסע פירסום SEO מנוהל היטב עשויה להיות נמוכה בהרבה מהוצאה של פירסום PPC, בעיקר אם מצליחים לשמור על דירוג טוב.

 

חלק מאסטרטגיות ה-SEO הטובות ביותר משלב בין SEO ל-PPC ומנצל את היתרונות של שתי השיטות. אסטרטגיית SEO שנבנית לאורך זמן צריכה להוריד את עלות הלחיצה של אסטרטגיה משולבת. אם האתר מדורג היטב עבור המושגים היקרים יותר, ייתכן שתוכל לנתב את ה-PPC שלך מן המושגים היקרים ולהשתמש בכסף לכיסוי מושגים אחרים.

 

KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים