בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?
בחלקים הראשון והשני של הפוסט, פול אוליסלגר עסק בהשפעת צבעים על התנהגות הגולשים ובמיקום כפתורי הנעה לפעולה בעיצוב עמוד אינטרנט.
החלק השלישי עוסק בהשפעת צורה וגודל על כפתורי הנעה לפעולה.
בחלק הראשון של הפוסט, פול אוליסלגר עסק בהשפעת צבעים על התנהגות הגולשים. בחלק השני של הפוסט הוא מדבר על מיקום כפתורי הנעה לפעולה בעיצוב.
על ידי שילוב של פסיכולוגיית צבע עם עקרונות עיצוב ניתן ליצור "כפתורי הנעה לפעולה" ולשפר את אחוז ההמרה בצורה ניכרת (שיפור כמות הגולשים/פעולות/פניות/לידים/רכישות באתר אינטרנט).פוסט מאת פול אוליסלגר.
בתאריכים 12.08.12 - 16.08.12 משרדי קוצ'י יהיו סגורים לרגל חופשת הקיץ.
אם צרכנים יכולים למצוא משהו, הם יקנו אותו, אבל נשאלת השאלה איך הם ימצאו?
לג'ף סורו הפתרונים. אחד מעמודי התווך של אתר אינטרנט עם חווית משתמש טובה הוא היכולת של הגולשים למצוא את מה שהם מחפשים!