בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?
הדרך הטובה ביותר לייצר תנועה גדולה לאתר שלכם היא להפוך אותו למעניין. תנועת מבקרים והנעתם לפעולה הרצויה היא המטרה שבגללה הקמתם אתר אינטרנט. ככל שיהיו לכם יותר מבקרים שיעשו את מה שאתם רוצים, כך תוכלו להשיג את מטרותיכם. בין אם מטרת האתר הנה לייצר לידים, לקדם מכירות, למכור מוצרים ושירותים או להעניק מידע.
בפוסט זה ניתן לכם טיפים כיצד לשלב רשתות חברתיות באתר שלכם על מנת להפוך אותו למעניין יותר, דינאמי ואינטראקטיבי.
Kuchi Internet Planning דואגת שתהיו מעודכנים בטרנדים החדשים ובמידע מעניין מעולם האינטרנט. הפעם - המצאות וחידושים: טלוויזיה חברתית וחיישן המאפשר לשלוט במסך בתנועות ידיים.
אריאלה דניאלי ואוריין זוהר מ-ACTIVE & MARKETING מציגות יותר מעשרים דוגמאות מדליקות לכלי עבודה אשר יסייעו לנו בפעילות דיגיטאלית יצירתית.
אריאלה בן-חור, מנהלת פרויקטים בצוות קוצ'י, מסבירה בפוסט על מה כדאי לתת את הדעת ומה כדאי להגדיר כשניגשים לתהליך הקמת אתר חדש.
מצאנו לנכון להביא לעיונכם סיכום פוסט מאתר instantShift שעניינו תכנון אתר אינטרנט לפני בנייתו.
לדעת ריאן, מחבר הפוסט, מה שמבדיל בין אתר אינטרנט מוצלח לבין אתר אינטרנט לא מוצלח הוא היכולת לתכנן. מרבית האנשים אשר עוסקים בתחום מדלגים על שלב זה. וחבל שכך. ברגע שיש להם כיוון ראשוני מן הלקוח הם "רצים" להתחיל במשימה.
ישנן שיטות שונות לקידום אתרים באינטרנט, כאשר כל שיטה מתמקדת בענף מסוים ומשווקת את האתר דרכו. בפוסט זה נציג בפניכם מספר דרכים לקידום אתרים.