בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?
עידן האינטרנט המתפתח פורש בפנינו אפשרויות פרסום ושיווק נוחות, פשוטות וזולות באמצעות מגוון אתרי האינטרנט. הנגישות לאינטרנט מכל מקום בעולם והפופולאריות הרבה שלו מדרבנות אנשים רבים להקים אתר אינטרנט למטרות שונות ומגוונות. החל מהקמת אתרי תדמית שעיקר תפקידן הוא קידום עסק והגדלת רווחים, וכלה בהקמת אתר אינטרנט שמטרתו לחשוף ולפרסם רעיונות ונושאים שונים.
ענף הפרסום באינטרנט הפך לפופולארי ברחבי העולם. רבים מודעים ליתרונות שתהליכי השיווק באינטרנט מספקים. עסקים רבים בוחרים לפרסם עצמם בעזרת אתרי אינטרנט. אך לא די בבניית אתר פשוט. כדי להתפרסם ביעילות באינטרנט, ישנה חשיבות רבה לשלבים ההתחלתיים של בניית אתר האינטרנט, לעיצובו ולתוכנו. מאחר ותהליך בניית אתרים אינו פשוט, על מנת להשיג תוצאות פרסום מרביות יש לפנות לשירותי חברות בניית אתרים מקצועיות שבקיאות בתהליכים אלה.
האינטרנט אט אט הופך למדיה פרסומית מרכזית בפעילות בניית אתרים של החברות הגדולות, במקביל לקמפיינים פרסומיים מושקעים בטלוויזיה אנו נחשפים לקמפיינים לא פחות טובים ברשת באתרי התוכן המובילים ,הפרסום אפילו מתחיל לדבר בשפה המתייחסת להתנהגות הצרכן באינטרנט.
המשבר הפיננסי החמור בארה"ב, והנפילה המתמשכת בבורסות, מתחילים להראות את אותותיהם בעולם הטכנולוגיה והאינטרנט. דומה שאף חברה, כולל ענקיות אינטרנט, אינה חסינה בפני השפעות המשבר.
מלבד ירידות בשווי מניות של תאגידי אינטרנט, ניתן לזהות האטה בקרב קרנות ההון סיכון שהודיעו בעקבות המשבר הן יחשבו פעמיים לפני חתימה על אישורי ההשקעות.
מחקר, תהליך של אסיפת נתונים לצורך ביצוע של פרויקט או להשגת ידע בנושא מסוים. המחקר, הינו תהליך בסיסי ומובן מאליו בבניה של כל תכנית עסקית, אסטרטגיית יח"צ, מודל פורטל אינטרנט ועוד.