בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?
המשבר הפיננסי החמור בארה"ב, והנפילה המתמשכת בבורסות, מתחילים להראות את אותותיהם בעולם הטכנולוגיה והאינטרנט. דומה שאף חברה, כולל ענקיות אינטרנט, אינה חסינה בפני השפעות המשבר. מלבד ירידות בשווי מניות של תאגידי אינטרנט, ניתן לזהות האטה בקרב קרנות ההון סיכון שהודיעו בעקבות המשבר הן יחשבו פעמיים לפני חתימה על אישורי ההשקעות.
לאחר שמסמך האפיון מוכן ועונה בכל חלקיו על התוכנית השיווקית של היזם, ניתן לעבור לשלב העיצוב הגרפי של הפרויקט. העיצוב הגראפי של האתר משלימה את הצד החזותי והתדמיתי, ולמעשה מגדירה אותו בפני הגולשים.
מטרת שלב תכנון ממשק המשתמש UI, היא להעניק ביטוי תבניתי לכל אזורי התוכן באתר, על בסיס מסקנות המחקר השיווקי שביצענו בשלב הראשון. כחלק מתהליך תכנון זה, נשאף להעניק לקהל המטרה של האתר חווית גלישה נוחה, קלה ומהירה. מטרת שלב תכנון ממשק המשתמש UI, היא להעניק ביטוי תבניתי לכל אזורי התוכן באתר ועוד כל מיני דברים