פרסום בגוגל

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

פרסום בגוגל

 

אין עסק בישראל שלא מעוניין בחשיפה נוספת במטרה להגדיל את קהל הלקוחות שלו -  פרסום בגוגל יכול לשמש מרכיב עיקרי בהצלחה של כל עסק. תחום העיסוק פחות רלוונטי – רופא שיניים פרטי, נגר או חברת ביטוח גדולה – המשותף לכל השלושה הוא הצורך בפרסום נוסף של העסק שלהם. פרסום שיכול להתקבל על ידי הקישורים הממומנים של גוגל אדוורדס בצורה מיידית.
מומחה פרסום בגוגל ידע איך ליצור עבור העסק שלך קמפיין מסע פרסום מנצח הנבנה בצורה הטובה ביותר. קמפיין אשר נבנה מתוך הבנת צרכי העסק, ידע רב וניסיון בניהול קמפיינים שונים יכול להביא לאחוזי המרה גבוהים מהאתר או דף הנחיתה אותו הוא מפרסם ובכך לגרום להחזר עבור ההשקעה (ROI) להיות גבוה מאוד.
על מנת למדוד קמפיין פרסום בגוגל עלינו להגדיר יעדים ולקבוע מדדים עבור כל תחום אותו אנו מעוניינים לפרסם עוד בטרם בניית הקמפיין. עלינו לבדוק מתוך כמה לידים שאנחנו מקבלים נסגרת עסקה ולחשב אחוזי סגירה. ככה נדע לכמה לידים נזדקק באופן תיאורטי על מנת לסגור עסקה ולחשב את המחיר המקסימאלי שאנחנו מוכנים לשלם עבור כל ליד. לאחר מכן, נחשב באופן ממוצע את כמות הקליקים שאנחנו זקוקים להביא לדף הנחיתה שלנו על מנת לקבל כל ליד ולבסוף נדע את המחיר הממוצע המקסימלי לכל קליק הנדרש כדי לעמוד בציפיות קמפיין מסע הפרסום שלנו.
לדוגמא, אנחנו מציעים שירות כלשהו ברווח כולל ממוצע של 1000 ש"ח לכל סגירת עסקה. עבור כל עסקה אנחנו מוכנים לשלם עמלה מקסימלית על סך 300 ש"ח. על כל 5 לידים בממוצע אנחנו סוגרים עסקה כלומר עלות מקסימלית לכל ליד תהיה 60 ש"ח מקסימום. אחוז ההמרה מדף הנחיתה שלנו הוא סדר גודל של 10% כלומר על כל 10 אנשים שנכנסו לעמוד הנחיתה התקבל ליד אחד. לסיכום, העלות לקליק המקסימלית שנהיה מוכנים לשלם בכדי לעמוד ביעד שהצבנו לעצמנו תהיה 6 שקלים מקסימום. עלות נמוכה מכך, תגרום להחזר עבור ההשקעה מהקמפיין שלנו להיות גבוה יותר. עלות גבוהה יותר תגרום לקמפיין שלנו להיות רווחי פחות ולעיתים אף קמפיין שמפסיד לנו כסף.

 

בעת שנבנה את הקמפיין בגוגל, נשים דגש על ציון איכות של מודעות ומילות מפתח בקמפיין שלנו על מנת לשלם את המחיר המינימלי לכל קליק. ככל שנשלם מחיר נמוך יותר מהמחיר המקסימלי לקליק שמצאנו בחישוב הקודם שלנו כך ההחזר עבור ההשקעה מהקמפיין יהיה גבוה יותר כלומר הקמפיין יהיה רווחי יותר ומשתלם עבור העסק שלנו.

 

על מנת להשיג ציון איכות גבוה יותר ובכך לשמור על דירוג המודעה ולהוזיל את העלות לקליק אנחנו נזדקק לשירותיו של מומחה מקצוען פרסום בגוגל. אדם המוגדר כמקצוען פרסום של גוגל עמד בתנאים ובדרישות השונות של חברת גוגל בינהם מעבר מבחנים קשים, ניהול תקציבים גבוהים וותק של תקופה ארוכה מוגדר על ידי חברת גוגל כמקצוען פרסום ומקבל תעודה המאשרת את היותו מומחה לפרסום בגוגל. מקצוען פרסום ידע לבנות ולכוון את הקמפיין שלנו גבוה לתוצאות טובות יותר ולהשתמש בכלים שגוגל מאפשר לנו בצורה החכמה ביותר.


KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים