תהליך

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

INTERNET PLANNING

 

קוצ'י פיתחה תהליך חדשני וייחודי: ה-Internet Planning. תהליך זה מאפשר למומחי החברה לצאת מ"תבנית" מחשבתית ולהעניק לכם תחת קורת גג אחת מענה מתמיד לכל שירותי האינטרנט, ובראשם אתר אינטרנט המהווה פלטפורמה להגדלת הרווחים. התהליך המעגלי מבוסס על 5 שלבים: מחקר ופיתוח, הנדסת אנוש, עיצוב וקריאיטיב, פיתוח טכנולוגי, שיווק ופרסום. 

בשלב הראשון אנו למדים על צרכיו הייחודיים, המטרות והשאיפות של הלקוח, מאפיינים את המגמות בשוק בו הלקוח פועל, מנתחים את צרכי הלקוחות הקיימים והעתידיים אליהם נרצה להגיע ולהניע לפעולה, למדים על המתחרים בשוק, ולבסוף - מגבשים אסטרטגיה עסקית שיווקית להצלחת הפרויקט.

...פרטים נוספים

בשלב זה מוגדר ומאופיין המוצר האינטרנטי על כל חלקיו ורבדיו. כל מוצר יאופיין ויתוכנן כך שיתן מענה אופטימאלי ויניע את קהל היעד לתגובה הרצויה.

...פרטים נוספים

לאחר שמסמך האפיון מאושר ע"י הלקוח, ניתן לעבור לשלב העיצוב הגראפי של הפרויקט. תחילה יש לתכנן ולעצב את דף הבית, שיגדיר למעשה את הקו העיצובי של הפרויקט כולו.

...פרטים נוספים

לאחר אישור עיצוב האתר, הפרויקט עובר לשלב הפיתוח הטכנולוגי. על בסיס העיצוב שהוגדר, ותוך מילוי הנחיות מסמך האפיון נבנים הצד ה"קדמי" של האתר, אותו רואים קהל הגולשים ברשת האינטרנט...

...פרטים נוספים

אנו ב- KUCHI מאמינים בתהליך שלם ומקיף להצלחת כל פרויקט באינטרנט. לכן, אנו מעניקים חשיבות רבה בשלב זה של התהליך במטרה לנקוט בכל הצעדים שיגרמו לקהל המטרה לדעת על קיומו...

...פרטים נוספים

KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים