תהליך

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

מחלקת הנדסת אנוש

תכנון קונספט ממשק משתמש USER INTERFACE

בשלב זה נגדיר ונאפיין את המוצר האינטרנטי, כך שייתן מענה אופטימאלי ויניע את קהלי היעד לפעולה הרצויה.

ניתוח מסלולי הניווט של לקוחות פוטנציאליים:

הגדרת מסלולי הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים השונים, איתור הזדמנויות וצרכים לא מסופקים ובניית פרופיל גולש לכל מסלול ניווט, על מנת ליצור רמת פרסנולוזציה גבוהה. בדרך זו נספק לכל לקוח את התוכן המתאים לו בצורה אופטימלית, כדי להניע אותו לבצע את הפעולה הרצויה.

חיזוי התנהגות הלקוחות הפוטנציאליים:

איכות הממשק של המוצר האינטרנטי מהווה את הבסיס להשגת תוצאות אופטימליות בקרב קהל היעד. תכנון UI איכותי ככל שיהיה, לא יהיה שלם ללא ביצוע הדמיה מלאה של התנהגות הגולשים במסלולי הניווט האפשריים בממשק המתוכנן, והפקת לקחים בהתאם.

תכנון המוצר האינטרנטי:

תכנון חלון ראווה: בתכנון הדף ראשי המהווה את שער הכניסה לכל פעילות, תתבצע הגדרה ברורה לתוצר נוח, פשוט ומהיר.  תכנון אזורי התוכן: הגדרת אזורים אשר יוקדשו לטקסטים ואזורים אשר יוקדשו לתוכן ויזואלי/גראפי כגון תמונות, פלאש ותדמית כללית. תכנון תפריטי הניווט: הגעה מהירה וידידותית לאזורי התוכן שהוגדרו. הגדרת סדרי חשיבות: התוכן חייב להיות פרוס בצורה היררכית לפי רמת תעדוף שתוגדר

ריכוך התנגדויות:

למידה כיצד הממשק המתוכנן יכול לשמש ככלי עזר בפתרון ובריכוך התנגדויות אופייניות מצד הלקוחות (תתבצע באמצעות עריכת תצפית ברצפת המכירה לצורך זיהוי התנגדויות עיקריות.

הגדרת הטכנולוגיות:

כבר בשלב האפיון אנו מגדירים את הטכנולוגיות בהן ייעשה שימוש. תכנון מקדים זה יאפשר לבצע את הפיתוח באופן מקצועי ומהיר יותר.

המוצר הסופי:

מסמך אפיון הכולל תיאור מפורט של המוצר האינטרנטי, ומהווה הבסיס לעבודת העיצוב.


KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים