תהליך

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

מחלקת מחקר וניתוח

הגדרת אסטרטגיה שיווקית ועיסקית לאינטרנט

ראשית תהליך בניית אתר אינטרנט במחקר וניתוח בו אנו למדים על הלקוח, על מהות הפרויקט ומטרותיו.

ניתוח שיווקי כללי:

חברה: אופי פעילות, תמהיל שיווק (מוצרים, ערוצי הפצה, פעילויות קד"מ), מוקדי רווח במסגרת הפעילות, עוצמות וחולשות. שוק: מאפיינים עיקריים, מגמות מתפתחות. מתחרים: ישירים, עקיפים, בארץ ובעולם, טכנולוגיות עיקריות בשימוש, יתרונות וחסרונות תחרותיים.

ניתוח לקוחות ממוקד:

הגדרת קהל המשתמשים הפוטנציאלי (לקוחות קיימים, לקוחות חדשים). זיהוי הקהלים השונים וכיצד פועלת החברה מולם בהתאם לאסטרטגיה השיווקית הנוכחית. בניית פרופיל משתמש של קהל היעד הפוטנציאלי: מאפיינים, צרכים, התנהגות ומטרות של כל קהל.  

 

גיבוש האסטרטגיה השיווקית:

הגדרת מטרות שיווקיות/מכירתיות לפעילות. גיבוש קונספט שיווקי: התאמת תמהיל שיווק ממוקד לרשת. בחינה מקיפה של מוקדי הרווח ברשת מול המודל העיסקי הקיים. ניתוח הזרימה ותגובות הגומלין הרצויות בין הרשת לרצפת המכירה. הגדרת המוצרים האינטרנטיים לפעילות השיווקית ברשת. גיבוש קריטריונים ראשוניים למדידת הצלחת הפעילות בהתאם למוצרים האינטרנטיים השונים.

המוצר הסופי:

בריף שיווקי מסכם של הפעילות המתוכננת.


KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים