תהליך

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

מחלקת עיצוב-קריאייטיב

עיצוב גראפי של ממשק המשתמש

לאחר שהלקוח אישר את מסמך האפיון נעבור לשלב הבא - העיצוב הגראפי של האתר. תחילה יש לתכנן ולעצב את דף הבית, אשר יגדיר למעשה את הקו העיצובי של האתר כולו.

בניית קונספט גרפי Look&Feel:

הזהות החזותית של המוצר האינטרנטי תותאם לשפה הוויזואלית של הלקוח ולתדמית אותו הוא מעוניין לשדר. המחלקה הגראפית תעצב את כל התבניות הכלולות בפרויקט, ותיישם הלכה למעשה את הקו העיצובי שנבחר בכל אזורי התוכן: טקסטים, כותרות, צבעים, תמונות, פלאש, כפתורים, ביטוי לתוכן דינאמי או סטטי, רקע, פונטים, עזרים גראפיים נוספים, טפסים, אייקונים וכדומה.

מבחן שימושיות משתמש (קבוצות מיקוד):
  • בדיקת נוחות וידידותיות המוצר בקרב הקהל הפוטנציאלי.
  • בדיקה תחושתית: האם הקונספט הגרפי משדר ללקוח הפוטנציאלי את מה שהוגדר?
  • בדיקת התנהגות הגולש: האם קיימת התאמה למסלולי ניווט רצויים שהוגדרו?
מבחן שימושיות טכני:

התאמת משקל החומרים הגראפיים למהירות טעינה אופטימאלית. התאמות גראפיות לרזולוציות שונות. התאמות גראפיות למדיות נוספות, כגון: IPHONE, IPAD וכדומה.

הטמעת אלמנטים:

בהתאם לאופי הפרויקט, הפקה והטמעת אלמנטים של אנימציה, סאונד ותמונה, ובכלל זה אלמנטים של פלאשים פשוטים כמורכבים וכמובן וידאו איכותי.

חומר שיווקי תומך:

במידת הצורך יוכנו תבניות לחומר שיווקי תומך: עיצוב מצגות או כל חומר שיווקי נוסף.

המוצר הסופי:

עיצוב גראפי כולל של המוצר האינטרנטי.


KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים