תהליך

בניית אתרים ופרסום באינטרנט
02.09.2012

בחלק הרביעי והאחרון בסדרת הפוסטים על כפתורי הנעה לפעולה, עוסק פול אוליסלגר במסר. מה יגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולפעול בהתאם למטרותיכם?

   המשך ...
צור קשר ספר לנו על המותג שלך...
דרושים

דוא”ל:   kuchi@malam.com
כתובת:   הסיבים 18,
בניין ברוש, פתח תקווה

טלפון:   03-9090-447
פקס:   03-9090-448

מחלקת שווק ופרסום

אינטראקטיב, SEO, קידום ופרסום המוצר האינטרנטי

אנו בקוצ'י מאמינים ביישום תהליך שלם ומקיף להצלחת פרויקט באינטרנט, לרבות שיווק ופרסום. לכן, אנו מעניקים חשיבות רבה ונוקטים בכל האמצעים שיגרמו לקהל היעד לדעת על האתר שלכם

בניית תוכנית שיווקית לפרסום וקידום המותג:

התוכנית כוללת ניתוח מעמיק של כל אפשרויות השיווק ברשת והתאמת הפעילות לאופי המותג ולמטרות שיווקיות מוגדרות, ובכלל זה פרסום באתרים ופורטלים בהם נמצא קהל היעד. נוכחות בכל המדיות הרלוונטיות ברשת במטרה להגיע לתוצאות השיווקיות הטובות ביותר. ניתוח הכלים בהם לקוח פוטנציאלי משתמש ותכנון אפשרויות ההשפעה עליו. הגדרת לוח זמנים שנתי לפעילות שיווקית ברשת בהתאם לנקודות מפתח בענף שייקבעו תוך הגדרת תקציב.

הפקת קמפיינים אינטראקטיביים:

הפקת קמפיינים אינטראקטיביים ממוקדים בהתאם לאופי המותג אשר יכילו שילוב של: 

מיני סייטים לקידום פעילויות שונות של החברה או המותג.

דפי נחיתה ייעודיים למבצעים שונים.

באנרים בטכנולוגיות פלאש מורכבות.

ניהול קמפיינים:

ניהול כולל של קמפיין הכולל: בניית אסטרטגיית מדיה: כיצד לקבל תוצאות אופטימאליות? תכנון מדיה: תכנון פרטני של הופעת המוצרים האינטרנטיים במדיות השונות. רכש מדיה. ניתוח תוצאות במהלך ובסיום קמפיין על מנת להפיק לקחים ולפעול בהתאם.

קידום פעילות במנועי חיפוש:

האתר הטוב ביותר ברשת, שלא מקודם בדף התוצאות של מנועי החיפוש, הנו כאי שומם בלב האוקינוס. קוצ'י מנהלת קידום ואופטימיזציה במנועי החיפוש: Optimization SEO: שיפור קוד האתר במטרה לשפר את מיקומו בדרוג מנועי חיפוש. Search Engine Management - SEM: קידום וניהול האתר במנועים רלוונטיים. Pay Per Clic - PPC: ניהול קמפיין הקלקות בגוגל על בסיס מילות חיפוש נבחרות.

כתיבה וניהול תוכן שיווקי:

התאמת תכנים שיווקים קיימים של מותג למוצרים אינטרנטיים ברשת  תוך התאמה לתוצאות אופימליות במנועי חיפוש, ויצירת תכנים חדשים ועדכניים על בסיס קבוע.

שיתופי פעולה שיווקיים:

ייזום שיתופי פעולה שיווקים ברשת בין מותגים שונים על מנת ליצור באאז חדש ומעניין  שמייצר ערך מוסף גבוה יותר ללקוחות פוטנציאליים.

ניהול מועדוני לקוחות:

ניהול תוכן וקריאייטיב של מועדוני לקוחות דינאמיים ופעילים:

ניהול שוטף של מועדוני לקוחות: שמירה על איכות ועדכניות פרטי לקוחות, הוספת לקוחות חדשים, ניהול מעקב אחר מימוש במסגרת דיוור של מבצעים. ניהול תוכן ודיוור אלקטרוני מקצועי וחוקי ללקוחות במסגרת Newsletters באופן עקבי בתדירות קבועה. ניהול תוכן ודיוור למאגר לקוחות מורשה (מיילים של לקוחות) על בסיס פילוח או אירועים שונים.

ניהול פעילות web 2.0:

פייסבוק - בניית דף ואפליקציות בפייסבוק מאפשרים מפגש ישיר של הלקוחות עם המותגים והמוצרים, והעמקת הקשר עם הלקוחות וקהל הגולשים באינטרנט. הפייסבוק הנו כלי שיווקי חשוב ביותר באינטרנט לצד מנועי החיפוש. ככל שזמן השהייה הממוצע של הגולשים בפייסבוק יגדל, כך גם תגדל חשיבותו והשפעתו השיווקית. לפיכך, הנוכחות בפייסבוק הכרחית עבור כל חברה בשל היתרונות העצומים הגלומים בו. קוצ'י מציעה שירותי בניית דפים ואפליקציות דינאמיים ואינטראקטיביים: חשיפת מוצרים קיימים וחדשים, קמפיינים, פרסום מבצעים והנחות, מתן שירות, קבלת חוות דעת של הלקוחות על השירות והמוצרים, העלאת קבצי מדיה (סרטונים, תמונות, פלאש), איסוף לידים, מערכת אנליטיקס לפילוחים סטטיסטיים והפקת מסקנות לפעולה, שירותי אחסון ותמיכה טכנית. קוצ'י מתעדכנת כל הזמן בכל דרך חדשה ליצירת באזז בפייסבוק.

ניהול בלוגים: אפיון, עיצוב והפקה של בלוגים ארגוניים, כולל ניהול מקצועי.

השתתפות בפורומים: השתתפות וייעוץ להשתתפות בפורומים מתחום הפעילות של המותג על מנת לקדם מטרות שיווקיות.


KUCHI Internet Planning | בניית אתרים
בניית אתרים